Wednesday, November 29, 2006

En litt spesiell dag!

Nå sitter jeg på skolen..Veldig kjedelig som vanlig.
Det poritive er at jeg sitter ved siden av mine flotte venninner!
Ingrid (ingridjalla.blogspot.com) og Emelie (emeeliie.blogspot.com) sjekk dem!
I dag er det en STOR DAG, nemlig 7 mnd dagen til meg og Vitto, han har klart å holde ut såpass lenge! det er fantastisk..Desverre får vi ikke feiret det på noen spesiell måte, men det er nok med vite at vi har det fantastisk sammen:D
Skal legge ut bilde av han nå..
Marthe

1 comment:

ingrid_jalla said...

hei! grattulerer, klassekamerat! veldig koselig å sitte ved siden av deg her i klasserommet altså! må bare si you are the sunshine of my life! HAHAH!!! klemsir uten bremsir fra Ingrid<3:)

Meg som litt tykkere??

Meg som litt tykkere??

Klassen er på Dolly Dimple's

Klassen er på Dolly Dimple's

Meg&Vitto

Meg&Vitto