Thursday, December 7, 2006

Dikt til Mari!

Mari, mari gå nå ut
og nyt kvelden med en stut
stuten jeg har funnet til deg
han kommer ikke til å bli noe lei

Han heter Jotto
spiller litt lotto
kanskje han vinner den lotto sak
og tar deg med til Irak

det er jo der han kommer fra
men det husker sikkert du jeg sa
ikke vær redd for 21
han er jo god, snill og ren

gleder meg til å høre alt
til og med hvis du falt..
..for han, ja det gjorde du det
men men, får vel se

klarer nesten ikke dikte
har lissom ikke ord i sikte
men her er det ord til deg
fordi du er så snill og grei!

Hilsen Marthe som er For svarte;)

1 comment:

ingrid_jalla said...

hei! såå fint det var! her er en utfordring: lag et dikt om meg1:I hadde ikke dedt vært kult eler? så lager jeg et om deg! glairæi tjej blei! :D

Meg som litt tykkere??

Meg som litt tykkere??

Klassen er på Dolly Dimple's

Klassen er på Dolly Dimple's

Meg&Vitto

Meg&Vitto