Monday, December 4, 2006

Kjeder meei

I dag er det den fjerde desember og har enderlig kommet inn i julestemmning!
Mamma hadde bursdag i helgen og det ble veeldig vellykket! Hun fikk mange gaver, taler og tanker:D
Jeg har jo lagd denne filmen til henne med intervjuer. Hun ble utrolige glad for den, særlig når hun så jeg hadde intervjuet Høybråten og Bondevik. HUn reiste seg opp og skrek!! hehe
Må jo takke alle som hjalp meg med filmen da..Jentene mine...dere vet hvem dere er;) hoho!

Nå sitter jeg hjemme og har ikke noe å gjøre..kjeder meg litt..vil bare være med vitto, er blitt avhengig av han..hva skal jeg gjøre med det? tror ikke jeg kan gjøre så mye med det jeg.
Var med ha i ste. Nå savner jeg han igjen.

Var borte fra skolen i dag. Var så utrolig sliten etter i helgen..heftig party for mamma:P hehe
gleder meg til i morra da. Savner jentene på skolen. Lurer på hva jeg fikk i mattetentamen?? hmm... jaja ordner seg vel til slutt..(når er egentlig slutt?)
Men tror jeg stopper nå. Skriver vel litt mer i morgen tenker jeg.

-Marthe-

No comments:

Meg som litt tykkere??

Meg som litt tykkere??

Klassen er på Dolly Dimple's

Klassen er på Dolly Dimple's

Meg&Vitto

Meg&Vitto